سوالات درباره درایو V20 زیمنس

 درایو V20 زیمنس

 درایو V20 زیمنس

درایو زیمنس  V20 یکی از درایوهای خانواده درایوهای ولتاژ پایین سینامیکس (Sinamics) زیمنس می باشد. این درایو در سری درایوهای عملکرد استاندارد قرار می گیرد. خانواده درایوهای سینامیکس زیمنس از سه دسته درایو ولتاژ پایین، درایو ولتاژ متوسط و درایوهای DC تشکیل شده است. هر یک از این گروهها درایوهای مختلفی را بر اساس کاربردهای خاصی که قصد داریم از آنها استفاده کنیم، ارائه می دهند.

شرکت فرازیمنس اراده دهنده انواع درایوهای زیمنس در ایران است.

blue retro telephone 175250 83 300x300 - PLC کارت زیمنس09121909057

 درایو V20 زیمنس

درایو V20 

یکی از تجهیزات مهم در صنعت برای کنترل دور موتورها، اینورترها است. اینورترها یا درایوهای کنترل دور، با نام VFD زیمنس هم شناخته می‌شوند. تنظیمات و ویژگی‌های اینورترهای ساخت شرکت زیمنس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند نیازهای صنعتی و خط تولید اتوماسیونی را برطرف کنند.

در شرکت زیمنس، اینورترها در نسخه‌ها و سری‌های مختلف تولید می‌شوند. برای کاربردهای ساده و سبک، درایوهای سری V20 مناسب هستند. این درایوها دارای نمایشگر سرخود و بدون نیاز به کارت حافظه هستند. برای راه‌اندازی با استفاده از شیوه‌ی PID، باید تنظیمات نرم‌افزاری و پیکربندی سخت‌افزاری را انجام دهید. تنظیم IP در درایوها برابر با 20 است و فرکانس خروجی حداکثر آن 550 هرتز است.

درایو های V20 سه فاز هستند؟

درایوها به صورت تک فاز و سه فاز هستند و رنج جریان آن عبارتند از:

تک فاز: ۰٫۱۲ تا ۳ KB

سه فاز: ۰٫۳۷ تا ۳۰ KB

رنج توان در درایو های V20  به چه صورت است؟

از ۰/۱۲ کیلو وات تا ۳۰ کیلو وات

تعداد ورودی های درایو V20؟
۴ ورودی دیجیتال
۱ ورودی آنالوگ

تعداد خروجی های درایو V20؟

۲ خروجی دیجیتال
۱ خروجی آنالوگ

ارتباط درایو V20 با زینامیکس

ارتباط درایو V20 با زینامیکس؟

درایوهای مدل MicroMaster 410 از سال ۲۰۰۷ میلادی دیگر تولید نمیشوند. از سال ۲۰۱۷ میلادی، محصولات دیگری از خانواده میکرومستر ۴ (شامل مدل های MM40, MM430 و MM440) تولید نمیشوند و جایگزینی برای آن‌ها به نام سری Sinamics عرضه شده است. سری Sinamics شامل ویژگی‌های جدیدی مانند توابع ایمنی، ارتباطات پروفی‌نت و اترنت و قابلیت وب‌سرور است. بسیاری از درایوهای سری Sinamics با توابع PID نیز تجهیز شده‌اند.

قابلیت اتصال BOP به درایو ها وجود دارد؟

در ساختمان سری V20، نمایشگر و کلیدهای کنترل و فرمان به صورت تعبیه شده در درایوها قرار دارند. در صورتی که نیاز به استفاده مجزا از BOP در پروژه داشته باشید، با استفاده از اتصالات خاصی که برای این منظور تعبیه شده است، BOP را به درایوها متصل کنید.

اتصالات درایوهای V20 به چه صورت است؟

مودباس: پورت RS485
پروفیباس: عدم امکان اتصال
اترنت: عدم اتصال به صورت مستقیم

درایو های V20 نیاز به تعمیر و نگهداری دارند؟

فن های درایو: باید در مدت سه ماه بازبینی شود و در صورت نیاز در فاصله هر سال تعویض شود.
اتصالات قدرت و کنترل: آچارکشی شوند.
خازن درایو: ۳ تا ۵ سال بررسی شوند.
تنظیم کردن درایو در حالت Auto/Manua: با استفاده از کلید های m و ok می توان وضعیت را بین حالت‌های خودکار، دستی و جاگ تغییر داد.

درایوهای V20

سخن پایانی

گروه فنی و مهندسی فرازیمنس، به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار و نمایندگی زیمنس در تهران ، با هدف راحتی مصرف کنندگان و صنعتگران محترم، به عنوان نماینده فروش و خدمات تجهیزات زیمنس فعالیت می‌کند.

گروه فرازیمنس تمامی تجهیزات اتوماسیون زیمنس و تجهیزات فشار ضعیف زیمنس را تهیه کرده است. این تجهیزات به منظور کمک به مصرف کنندگان محترم برای انتخاب سریعتر و راحت‌تر تجهیزات، طبقه‌بندی شده‌اند. با استفاده از فیلترهای موجود در هر صفحه، می‌توانید به سرعت و آسانی به محصول موردنظر دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس:

09121909057 – 021-33117077 – 02133115828

farasm